Zatím k vozu nebyly vydány žádné informace, takže si trochu zaspekulujeme. Dnes je v řadě AMG několik vozů s označením 63. Vše začíná u řady E, kde se maximální výkon motoru o objemu 6208 ccm šplhá na 378 kW. Mercedes-Benz CLS 63 AMG má stejný výkon. Pak je zde ovšem CLK se stejným označením a maximem 354 kW a řada R se 375 kW. Takže výkonové pole mají modely 63 AMG různé. Je tedy nasnadě, že ani CL se nebude snažit použít do detailu podobnou specifikaci s některým již současným vozem.

Jenže pak tu máme sériové motory pro CL. [celá zpráva] Zážehový osmiválec 5,5 l má výkon 285 kW, dvanáctiválec se stejným objemem ale s dvojitým přeplňováním pak 380 kW. Kdo z nás by si myslel, že AMG udělá automobil s nižším výkonem, než tomu je u sériové verze? Asi nikdo. Mnoho specialistů se tedy domnívá, že minimálně půjde o osmiválec s přeplňováním a stejným výkonem jako má S600, jak to už bylo v minulé generaci eska.

Jenže je tu ještě jedna větev lidí (k té patříme i my), kteří doufají, že motor bude mnohem výkonnější. Je jasné, že nepůjde o tak silný agregát, jako je v S65 AMG (V12 bi-turbo/450 kW), ale čtyřstovku by měl přeskočit a stát se tak druhým nejvýkonnějším vozem značky. Tak uvidíme - snad se CL 63 AMG objeví do konce prázdnin.