Audi R-Zéro je jen designérskou studií, která nemá s automobilkou Audi nic společného. Jen ty čtyři kruhy na přední masce jsou od ingolstadtského výrobce zapůjčeny. Audi se však asi vůbec nezlobilo, když studenti svůj výtvor publikovali na stránkách http://audirzero.free.fr/.

Automobil je plný překvapení. Vzhled je velmi drsný a vypadá jak vystřelená kulka. Na první pohled je však jasně vidět, že studenti si vzali za vzor současný "rychlík" Bugatti Veyron.

Také ve výkonových charakteristikách by mu měl být podle představ mladíků velmi podobný. Výkon 1092 koní by měl stačit na rychlost 460 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za tři sekundy. Jenže ta technika, kterou je toho dosaženo je trochu jiná a tady je třeba mladým vizionářům složit poklonu.

Neinstalovali do vozu žádný spalovací motor, ale čtyři elektromotory - do každého kola jedno. Jenže uchlazení výkonných elektrojednotek je náročná věc - kdo se vyzná ve vlacích či tramvajích, ten jistě ví, že elektroinstalace hřeje jak pec. Jak je tedy uchladit? Přece slušným proudem vzduchu, který se prožene skrz celý vůz. V přední masce totiž začíná rozměrný tunel, prohánějící chladící vzduch prostředkem vozu až k zadním kolům, kde by měl radikálně teplotu snížit.