Dnes se značka Allard reinkarnuje. V Kanadském Montrealu vznikla v roce 1999 firma Allard Motor Works Inc. (AMW), která nabídne tento rok repliku tohoto vozu. Samozřejmě, že se automobil nedostane do výroby naprosto stejný, ale upravený pro podmínky dnešních zákonů.

Karoserie je vyrobena z plastů a hliníku, vše je zkonstruováno na moderních počítačových CAD systémech. Ty dokázaly i propočítat deformační zóny, takže vůz splní všechny normy i v tomto ohledu.

Technika také pokročila v umístění motorů a náprav. Vše je samozřejmě převzato z moderních vozů, ale uloženo mnohem níže, čímž se upravilo k lepšímu těžiště. Pod přední kapotou pracují velké americké osmiválce HEMI o objemech 5,7 či 6,1. Možností je však i instalace motorů Northstar z automobilů Cadillac. Standardem je manuální pětistupňová převodovka Tremec TKO, automat je jen na přání.

Zavěšení kol je na sportovních A-ramenech s vinutými pružinami. Ty jsou plně nastavitelné, stejně jako tlumiče. Pneumatiky jsou použity Dunlopy o rozměru 235/60 R 16, které jsou nasazeny na drátěných kolech Daytona s dvaasedmdesáti "špicami" přesně ve stylu původního modelu.

Cena vozu je určena na 95 000 dolarů (asi 2,1 mil. korun). Vyrobeno by mělo být přesně sto kusů ročně - vše ruční výroba.