Karoserie dvoumístného vozu představeného v Madridu [celá zpráva] zaujme otevřenou stavbou, která například postrádá střechu a čelní sklo. Tak vůz poskytuje senzační zážitek absolutní svobody. Cestující se nacházejí v přímém kontaktu s proudícím vzduchem kolem karoserie a veškerým okolím. Vůz nabízí téměř neomezený výhled z automobilu. Citroën C-Buggy postrádá klasické boční dveře, na jejich místě najdeme otevřený prostor.

Výřezy v boku karoserie umožňují spolu s nízkými prahy snadné nastupování.

Základní informace má řidič přímo před očima, neboť kontrolní ukazatelé jsou umístěny na volantu. Přístrojový šít s moderní grafikou obsahuje rychloměr, ukazatel otáček motoru, palivoměr a kontrolky.

Hi-Fi i do kapsy

Digitální stereopřehrávač s Bluetooth technologií našel místo před řadicí pákou a je napojený na reproduktory pod přístrojovou deskou. Cestující mohou poslouchat audiosystém v automobilu, nebo si jej dokonce vzít s sebou.

Obě sedadla jsou vybavena speciálními bezpečnostními pásy a airbagy, prostor pro posádku je obklopen ochranným rámem. Tyto prvky spolu s ručními madly a silnou karoserií zajišťují vysokou bezpečnost  bez ohledu na podmínky jízdy.

Terénní podvozek

C-Buggy je zkostruováno na podvozku s trvalým pohonem všech kol a zadním samosvorným diferenciálem je plnohodnotným vozem, který slušný výkon a solidní podvozek. Studie poháněná zážehovým čtyřválcem 1,6 l o výkonu 114 kW při 8000 ot./min stojí na sedmnáctipalcových kolech. Velmi dobře si poradí se všemi typy terénu a nabízí slušnou úroveň jízdní stability.

Výhodu C-Buggy tvoří nízká pohotovostní hmotnost 850 kg, která s pohonem všech kol velmi dobře zúročuje výkon motoru.