Hummer H2 v podání Geiger Cars není žádný domácí mazlíček. Pod přední kapotou má v tradiční sériové verzi vidlicový osmiválec s objemem šest litrů. To je však pro majitele málo. Motor je příliš těžký a nevyhovuje pro velké výkony. Firma jej tak nahradila jiným osmiválcem, tentokrát však z Chevroletu Corvette C6.

Po přidání kompresoru, úpravách hlavy válců, vaček, sacího a výfukového potrubí dostane H2 dost slušný potenciál. Výkon 515 kW a točivý moment 904 N.m při 4260 ot./min dokáží roztrhat asfalt pod koly o rozměrech 325/35 R 28. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, ale na zrychlení to nemá žádný vliv. Z klidu na stokilometrovou rychlost se tohle třítunové monstrum rozhýbe za 6,5 s.

Samozřejmě, že byly upraveny další technické prvky vozu. Světlá výška byla snížena o 105 mm, tlumiče jsou sportovní a nastavitelné. Brzdy mají na všech kolech průměr 380 mm s osmi pístky na třmenu na přední nápravě.

Geiger také patřičně upravil vzhled. Osmadvacetipalcová chromovaná kola jsme už probrali. Chromem ale září i další části karoserie - stupačky, maska, zrcátka a dokonce i krycí plech pod motorem. V interiéru je vše vyvedeno v karbonovém stylu a samozřejmě v kůži. Instalován byl extrémně výkonný audio/video DVD systém.

Zájemci o tento vůz si však musí připravit své účty, protože ty budou slušně "provětrány". Vůz totiž stojí 200 000 euro, tedy asi 5 800 000 Kč.