Supersport SSC Ultimate Aero však není vůz, který by vzbudil takový zájem, jako jeho italský kolega. Přesto je to dostatečně zajímavý kousek, který překvapuje především svým výkonem motoru, než designerskými kreacemi. Technici této firmičky se také soustředili na naladění podvozku. Není se tedy co divit, že s vozem se snaží překonat rekordy ve slalomu brzdění a dalších disciplínách.

SSC Ultimate Aero má před zadní nápravou umístěný celohliníkový vidlicový osmiválec o objemu 6,3 l, který "dopuje" kompresor tlakem až 1,4 baru. I díky použití závodního paliva s oktanovým číslem 104 bylo dosaženo výkonu 1046 koní, tedy asi 770 kW při 6950 ot./min. Točivý moment se také přehoupl přes tisícovou hranici - vrcholí na 1113 N.m při 6200 ot./min.

Zbytek vozu je ten nejtradičnější sporťák, jaký si dovedeme představit. Dvoumístné kupé s automaticky otevíranými křídlovými dveřmi je postavený na ocelovém trubkovém rámu, na němž jsou připevněny panely z uhlíkových vláken. Přední i zadní zavěšení kol je po vzoru formulových speciálů, a to i včetně pružení typu push rod. Brzdové třmeny jsou vpředu i vzadu šestipístkové, kotouče mají na všech kolech průměr 356 mm.

Vůz dlouhý 4,48 m s váhou 1200 kg chce pokořit mnoho rekordů. Už má na svých stránkách připraveny kolonky na zrychlení z 0 na 100 km/h, míli a další. Zatím je udávána pouze maximální rychlost - ta by se měla pohybovat na hranici 440 km/h. Toho ale jistě půjde dosáhnout pouze tehdy, pokud si zákazník ochotný investovat 654 500 dolarů (asi 15 250 000 Kč) nenechá do vozu namontovat speciální audio/video aparaturu se 7" displejem, navigační systém, parkovací kamery a další "drobnosti" zvyšující hmotnost.