Originální osmiválec přeplňovaný kompresorem o objemu 4,2 l má stále výkon 287 kW. Jeho hodně slušné výkonové parametry však v HST distribuuje na zadní nápravě nový aktivní diferenciál.

Hlavní změny ovšem můžeme najít na vzhledu. Především přední nárazník s maskou jsou zcela jiné. Sportovnější a nižší posazení však neubírá na terénních vlastnostech - spodní část lze totiž jednoduše odejmout a vyrazit mimo zpevněné silnice. Na střeše najdeme nové elektricky ovládané okno, skla vozu jsou tmavě tónovaná a dvacetipalcová kola z lehkých slitin dostaly nový design. Na výběr má HST pět barev karoserie: Bonatti Grey, Cairns Blue, Java Black, Rimini Red, Zermatt Silver.

Cena ve Velké Británii činí 63 000 liber (asi 2 646 000 Kč)a u ní asi také zůstane. Nepředpokládá se totiž, že by vůz mohl být vyvážen mimo hranice ostrovního království.