Podle týdeníku Automobilwoche se Bugatti rozhodlo ke zvýšení roční produkce vozů z 50 na 70 kusů. Důvodem je, že automobil v ceně jednoho miliónu euro si objednalo už sedmdesát lidí, což je celá jedna roční produkce. Automobilka tak chce vyjít vstříc bohaté klientele a nenechat jí čekat na Veyrony déle než jeden rok.

Bugatti Veyron se i přesto dál chlubí titulem nejprodělečnějšího automobilového podniku v poslední době. Především to zapříčinily dlouhé odklady výroby. Vůz totiž sliboval překročení hranice 400 km/h, což se při zkušebních jízdách nepodařilo.

Automobil měl velké problémy s výkonem motoru a posléze i s aerodynamikou. Vůz se při překročení hranice 360 km/h začal vznášet a stal se téměř neřiditelným. Konstruktéři tak museli přepracovat difusory, zlepšit obtékání vozu a přístupu vzduchu do sání motoru.