Flex Fuel je u Renaultu označení pro technologii pohonů biopalivem, které v Evropě není novinkou (průkopníkem je značka Saab). V těchto dnech probíhá v Paříži zemědělská výstava, kde Renault prezentuje výsledek svého vývoje. Jedná se o tradiční Renault Thalia se speciální úpravou zážehového motoru 1.6 16V.

Výkon motoru se pohybuje od 80 do 85 kW, podle poměru namíchání biolihu a benzínu. Točivý moment má vrchol 152 - 160 N.m při 3750 ot./min. Maximální rychlost se pohybuje od 192 do 194 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h je za 9,8 s.

Zásadní výhodou vozu je jeho menší ekologická zátěž. Především produkce oxidu uhličitého se radikálně snižuje. Navíc je méně ekologicky náročná i výroba biopaliva.

Všechny výhody nás ale zatím míjí, protože Renault Clio Hi-Flex se do Evropy dovážet nebude. Je totiž určen primárně pro Brazílii.