Od 1. ledna 2003 nově vzniklá dceřinná společnost Eurotax Czech, s. r. o., zcela převzala a bude nadále všestranně rozvíjet spolupráci se stávajícími i novými zákazníky, jimž produkty Eurotaxu napomáhají v takových oblastech, jako je např. přehled a oceňování modelů nových či ojetých motorových vozidel všech značek, včetně jejich cen, specifikací, technických dat, seřizovacích a zkušebních údajů, popisů práce a stanovení kalkulací pracovních normovaných časů na opravy a lakování.

V podmínkách rychlých proměn na trhu s automobily to jsou především výrobci aut, obchodníci, dovozci, prodejci, opraváři, pojišťovatelé, banky, leasingové společnosti, státní úřady, novináři, autoškoly, stanice technické kontroly, poradci anebo individuální zájemci, jimž Eurotax poskytuje svoji evropsky renomovanou autoritu, expertizu a své profesionální služby. Hlavním posláním Eurotaxu je zajistit svým klientům rychlý a snadný přístup k přesným taxativním informacím z automobilové oblasti.