Vůz je ve speciálním provedení pro Severní Afriku a má posuvné přední dveře.  Za dlouhá léta utrpěl řadu šrámů, naposledy byl v Rakousku používán k přepravě dřeva. Kolik má najeto, není možné zjistit, protože počitadlo kilometrů ukazuje jen do 100 000. Vůz, jehož majitelem je Vlastimil Kohoutek, je pojízdný.

Druhý nejstarší Transit byl vyroben v září 1966 a i on je speciálním provedením v hasičské úpravě. Třetí místo pak patří Transitu v originální obytné úpravě Westfalia, vyrobenému  v únoru 1969.

Do soutěže, jejíž podmínkou bylo, že vůz musí mít platnou technickou prohlídku a musí být v pojízdném stavu, se přihlásilo 65 majitelů Fordů Transit, přičemž nejstaršímu vozu bylo čtyřicet a nejmladšímu pouhých pět let.

"Věděli jsme, že Fordů Transit je v ČR registrováno téměř 50 000. Netušili jsme ovšem, že jsou tu ještě v provozu takhle dlouho sloužící exempláře," komentoval výsledky soutěže generální ředitel společnosti Ford Motor Company s.r.o. Vladimír Vošický.