Nebudeme vás tady zahlcovat technickými parametry a skvělými údaji o dojezdu. Bohužel vám nedáme vůbec žádné technické specifikace. BMW totiž pojalo tenhle koncept jako designérské cvičení, i když motor a akumulátory v těle stroje jsou, a dokonce je schopný jezdit.

Ovšem designéři z BMW Motorrad se pilně cvičili na to, aby dokázali dát i elektrickému motocyklu vzhled klasiky. Tedy spíš ho tak nějak připodobnit. Vždyť klasické motory typu boxer, které k motocyklům BMW patří, jsou specifické. Ten tvar nejde jen tak změnit, nejde ho jen tak napodobit. Zvlášť ne s elektrickým motorem, který je vlastně na rozdíl od boxeru extrémně malý a naopak největší podíl na hmotnosti stroje pak má akumulátorový set.

Zvláštní pohled na horní část motorky.

Zvláštní pohled na horní část motorky.

Hodně netradiční je vysoké sedlo s extrémně zvednutými šlapkami.

Hodně netradiční je vysoké sedlo s extrémně zvednutými šlapkami.

A tak se akumulátory vtáhly do vnitřností stroje, zatímco motor šel pryč. Tvar „hrudníku“ stroje je najednou výraznější a už to trochu jako BMW vypadá. Žebrování pak samozřejmě připomíná klasické vzduchové chlazení válců.

Motocykl je hodně zvláštně přikrčený, k čemuž přispívá hodně nízké světlo i vysoký posez řidiče. Ten ale už podle fotografií i videa má dost nepřirozeně vysoko nohy. Ještě že to není sériový stroj.

Uvidíme, jestli si BMW vezme z Vision DC Roadster příklad a budoucí motocykly značky dostanou podobný vzhled.

Design měl prostě evokovat robustní tělo motocyklu, jako u klasických strojů s plochými motory.

Design měl prostě evokovat robustní tělo motocyklu, jako u klasických strojů s plochými motory.