Bentley má sice Mulsanne a Bentaygu, avšak základem nabídky exkluzivní britské automobilky je řada Continental. Právě o tento přídomek v nové generaci přichází sedan, který už si říká jen Flying Spur. To nemění nic na tom, že je blízkým příbuzným kupé, které jsme nedávno otestovali, a kabrioletu.

Ve srovnání s předchůdcem, jehož kořeny byste našli ještě u Volkswagenu Phaeton, je o pár milimetrů delší, hlavně má ale o podstatných 130 mm delší rozvor náprav, přesně 3195 mm. Díky tomu je na pohled elegantnější, podobá se zmiňovanému Mulsanne, má také ale více místa pro nohy zadních pasažérů.

Bentley se drží tradičních tvarů.

Bentley se drží tradičních tvarů.

Uvnitř se pak jedná o rozvinutí myšlenky ostatních karosářských verzí. Středový panel opět rotuje a nabídne obrazovku, hodiny nebo čistý vzhled, všude najdete spoustu dřeva a kvalitní kůže, audio může mít až 19 reproduktorů.

Srdcem je motor W12 o objemu šesti litrů, výkonu 467 kilowattů a točivém momentu 900 Nm. Limuzína akceleruje z nuly na stovku za 3,8 sekundy a maximální rychlost činí říkankových 333 kilometrů za hodinu.

Typické B je odlišně stylizované.

Typické B je odlišně stylizované.

Bentley slibuje více místa na zadních sedadlech.

Bentley slibuje více místa na zadních sedadlech.

Samozřejmostí je vzduchové odpružení a u moderních Bentley už i pohon všech kol. Novinkou je ovšem natáčení zadní nápravy, které i podle našich zkušeností u takto dlouhých aut prostě chcete.

Objednávky na nový Flying Spur startují na podzim letošního roku, první vozy zákazníkům dorazí na začátku roku následujícího.