JCW, jak se zkratkou těmto speciálním verzím říká, dostaly hodně zajímavý motor. Samozřejmě pochází od BMW a je to dvoulitrový TwinPower Turbo motor. To znamená, že z těch dvou litrů dokáže pomocí turbodmychadel vymáčknout 225 kW (306 koní) a točivý moment 450 N.m. Zajímavý je posun proti JCW minulé generace. Je tu nárůst o 55 kW a 100 N.m!

Clubman s tímto agregátem zrychlí na stovku za 4,9 s. a Countryman za 5,1 s. Obě verze přitom mají standardně pohon všech kol.

Tohle Mini už není vůbec mini. Je to pořádně velké auto.

Tohle Mini už není vůbec mini. Je to pořádně velké auto.

Všimněte si hlavně řadicí páky - manuál tu prostě nenajdete.

Všimněte si hlavně řadicí páky - manuál tu prostě nenajdete.

Změn je na autě docela dost. To nejdůležitější je asi přepracovaný kompletní chladicí okruh, který se podobá víc závodním vozům. Na podvozku najdeme tužší zkrutné stabilizátory, větší kotouče a v motorové části pak jsou výztužné rozpěry. Zajímavé je, že auto přišlo o manuální převodovku a jedinou možností je osmistupňový Steptronic Sport s mechanickým závěrem zadního diferenciálu.

Vzhledově je auto jiné hlavně svým bojovým červeným zabarvením. Samozřejmostí jsou hodně sportovní sedačky nebo přední LED světlomety. Cena vozů ještě nebyla zveřejněna.