RS4 je coby vrchol střední třídy od Audi k dispozici jen jako praktické kombi. Má pohon všech kol a spoustu točivého momentu. Jeví se tak jako ideální společník na řádění po zasněžených horských okreskách. S bagáží v kufru a rozesmátým řidičem za volantem.

Tradiční úpravce ABT si však myslí, že tento recept ještě dokáže vylepšit. Posílených 523 koní (390 kW) je víc než dostatečným stádem na vytažení ze zapeklitých situací. Sluší se podotknout, že sériový vůz nabízí 331 kW, tedy 444 koní, což je také dost, ale tuning je přece jen zajímavější. Zvlášť když ABT nabízí na svoje vozy záruku.

I když je auto dost nizké, dokáže se na stavitelných pružicích jedntkách vytáhnout nad nerovnosti

I když je auto dost nízké, dokáže se na stavitelných pružících jednotkách vytáhnout nad nerovnosti.

Karoserie je vybavena celou sadou karbonových doplňků od předního lízátka po usměrňovače vzduchu na stranách nárazníku až po nové zadní křídlo. Kola jsou dvacetipalcová s nízkoprofilovými pneumatikami.

Z techniky je třeba vyzdvihnout ještě nový výfuk s koncovkami o průměru 102 mm a upravené pružení. Možná si řeknete, že snížení podvozku není zrovna ideální na sněhovou kalamitu. Jenže tohle pružení je stavitelné, takže na sněhu lze trochu světlou výšku vytáhnout, aby se ten karbon nerozsypal po silnici ve formě kytarových trsátek.

I přístrojovka dostala dost uhlíkového kompozitu

I přístrojovka dostala dost uhlíkového kompozitu.

Interiér je také obložen karbonem, všude jsou plaketky RS4+ s výrobním číslem (bude vyrobeno pouhých 50 kusů) a zajímavé je také přesunutí startovacího tlačítka z přístrojovky na řadicí páku automatu.

Cena úpravy vozu, který vidíte na fotkách, je 28 900 euro, což je v přepočtu asi 740 000 korun.