Článek
Už při loňské premiéře druhé generace Nissanu Leaf se hovořilo o tom, že časem přijde výkonnější varianta s větší kapacitou baterie. To nyní umožňuje verze Leaf e+. Nahrazuje baterii o kapacitě 40 kWh větší s kapacitou 62 kWh. Díky tomu má dle přísnějšího měřicího cyklu zvládnout 385 kilometrů na jedno nabití.
Vůz má nejen vyšší dojezd, ale i výkon elektromotoru je posílený na 217 koňských sil, oproti dřívější 147 koním. Navíc systém dobíjení zvládne i nejrychlejší nabíječky o 100 kW, a to krátkodobě. I tak ale půjde o jednoznačné snížení času dobíjení, který automobilka zatím neupřesnila.
Speciální edici poznáte i podle modrých doplňků exteriéru. Součástí standardní výbavy je v podstatě plná výbava standardního Leafu, včetně souboru semi-autonomních asistentů ProPilot. Pokud máte o lepší Leaf zájem, pospěšte si, pro Evropu bude překvapivě k dispozici jen 5000 kusů.