Už při loňské premiéře druhé generace Nissanu Leaf se hovořilo o tom, že časem přijde výkonnější varianta s větší kapacitou baterie. To nyní umožňuje verze Leaf e+. Nahrazuje baterii o kapacitě 40 kWh větší s kapacitou 62 kWh. Díky tomu má dle přísnějšího měřicího cyklu zvládnout 385 kilometrů na jedno nabití.

Vůz má nejen vyšší dojezd, ale i výkon elektromotoru je posílený na 217 koňských sil, oproti dřívější 147 koním. Navíc systém dobíjení zvládne i nejrychlejší nabíječky o 100 kW, a to krátkodobě. I tak ale půjde o jednoznačné snížení času dobíjení, který automobilka zatím neupřesnila.

Speciální edici poznáte podle modrých doplňků karoserie

Speciální edici poznáte podle modrých doplňků karoserie.

Baterie má větší kapacitu, elektromotor na přední nápravě vyšší výkon

Baterie má větší kapacitu, elektromotor na přední nápravě vyšší výkon

Speciální edici poznáte i podle modrých doplňků exteriéru. Součástí standardní výbavy je v podstatě plná výbava standardního Leafu, včetně souboru semi-autonomních asistentů ProPilot. Pokud máte o lepší Leaf zájem, pospěšte si, pro Evropu bude překvapivě k dispozici jen 5000 kusů.