Článek
Strategické partnerství zpřístupní oběma výrobcům automobilů technické know-how Vodafone. Na jeho základě budou nabízet evropským řidičům informační a zábavní služby se síťovým propojením. Hyundai a Kia budou při zavádění svých vlastních služeb v Evropě využívat internet věcí operátora a zákazníkům nabídnou výhody nejmodernější telematické techniky.
Mezi připravované služby patří nejaktuálnější dopravní zpravodajství, služby pro parkování, lokalizaci a diagnostiku vozidla a hlasové ovládání. Systém spolupracuje s funkcemi Android Auto a Apple CarPlay pro propojení s chytrým telefonem a bezpečné používání oblíbených aplikací uživatele.
„Toto strategické partnerství nám umožní na základě komplexní evropské datové sítě nabídnout maximální konektivitu za volantem mnohem většímu počtu řidičů. Systém bude spuštěn v Evropě v příštím roce s uvedením budoucích modelů Hyundai a Kia. Zákazníci tak budou mít na dosah svých prstů nejpřesnější a nejrelevantnější informace," uvedl viceprezident divize ICT ve společnosti Hyundai Motor Group Jungsik Suh.
V Česku má Vodafone přes 3,7 milionu aktivních SIM karet. Hyundai je třetí nejprodávanější značkou na trhu, Kie patří sedmá příčka.