Kombi V60 Cross Country kompletuje řadu tohoto čísla. Automobil opět nabízí něco navíc pro ty, kteří nechtějí auto jen na silnice, ale také třeba pro místa, kde asfalt končí a začíná polní cesta, štěrk a a mírný terén.

Oblíbený recept byl zopakován. Auto dostalo oplastovaný nárazník i podběhy. K tomu zvýšený podvozek, který se v této generaci zvedl proti standardu o 75 mm. Samozřejmě že tu je pohon všech kol, offroadový režim, kontrola trakce, pomocník pro sjezd ze svahu apod. Auto není žádný velký teréňák, takže nikdo nemůže čekat, že by zdolávalo těžký terén s uzávěrkami diferenciálů.

Zvýšený podvozek umožní průjezd lehčím terénem

Zvýšený podvozek umožní průjezd lehčím terénem.

Interiér se nezměnil

Interiér se nezměnil.

Pod přední kapotou se budou objevovat dva motory. Zážehový dvoulitr T5 se čtyřmi válci má výkon 184 kW, naftový čtyřválec D4 pak 140 kW. Oba agregáty jsou spojeny pouze s osmistupňovou automatickou převodovkou. Kdo si chvíli počká, dočká se i hybridu, a to dokonce s nabíjením ze zásuvky.

Auto má všechny bezpečnostní systémy, které jsou u tradiční nízké silniční verze, jako jsou sledování prostoru před vozem a rozpoznávání nebezpečí, včetně chodců, automatické brzdění, sledování mrtvého úhlu zrcátek…

Automobil přijede do Evropy na začátku příštího roku a zatím nebyly zveřejněny jeho ceny.