Závodní skořepinové sedačky by v autě typu kodiaqu RS, které má pod kapotou jen čtyři válce a 239 koní, byly spíš k smíchu. Civilním směrem od skořepin ale bočního vedení není nikdy dost, zejména pokud vás nebaví brzdit do zatáček, takže sportovně laděné přední sesle lze jen vítat.

Škoda Kodiaq RS - interiér

Škoda Kodiaq RS - interiér

Zároveň ale nejsou příliš hluboké, konstruktéři zde jistě hledali kompromis mezi spolehlivým držením těla a mírou obtížnosti nastupování. Kodiaq je přece jen docela vysoké auto a přes vysoké bočnice sedáku by se dovnitř leckomu nenastupovalo snadno.

V interiéru také stojí za povšimnutí množství červeného prošívání. Červené linky sahají, kam se podíváte - najdete je i v kosočtvercovém prošívání ploch sedadel.

Škodovka zveřejnila také fotku pracoviště řidiče, na kterém stojí za povšimnutí zejména volant s perforovanou kůží a zploštěním v dolní části. A, samozřejmě, s červeným prošíváním na vnitřní straně věnce.

Škoda Kodiaq RS - interiér

Škoda Kodiaq RS - interiér

Všimněte si také obložení palubní desky a výplní dveří - vypadá jako falešný karbon. Jaké bude ve skutečnosti, se dozvíme zkraje příštího týdne na pařížském autosalonu.

Škoda Kodiaq RS (skica)

Kodiaq RS už před několika dny na této oficiální skice odhalil hodně.