Článek
Současné malé clio má pod kapotou také slušnou „nálož” - šestnáctistovka s turbem totiž produkuje v silnější verzi 162 kW (220 k) a 280 Nm točivého momentu. Což je na malé auto více než dost. U chystané nové generace ale motor posílí na svém zdvihovém objemu o dvě deci, a nahoru patrně půjdou i výkonové parametry.
Megane R.S., jenž zanedlouho zamíří do prodeje, pohání benzínová jedna-osmička, která dosahuje největšího výkonu 205 kW (280 k) a 390 Nm točivého momentu. Ten je přenášen manuální, nebo automatickou dvouspojkovou převodovkou EDC.
To Clio RS lze zatím koupit jen s automatem, uvidíme, jak na tom bude nová generace. U Clia RS ale počítáme s výkonem kolem 230 - 240 koní (a cenovkou kolem 600 tisíc), což by na takhle malé auto bylo vynikající. Stejný motor mimochodem pohání i krásné kupé Alpine A110, které si zatím v Česku nekoupíte.