Hlavní obsah

Škoda nestíhá vyrábět Karoq, na motor 1,5 TSI se čeká i rok

Novinky, ČTK, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nástupce Yetiho, kompaktní SUV Karoq je nyní škodovkou, na kterou zákazníci čekají nejdelší dobu. Nejméně 18 týdnů, pokud si vyberou nejméně poptávanou naftovou verzi. Pakliže se rozhodnou pro benzínový čtyřválec 1,5 TSI, může to být i rok.

Foto: František Němec, Novinky

Na vůz Škoda Karoq 1,5 TSI se čeká i rok.

Článek

Nejžádanější variantou modelu Karoq je verze se zážehovým agregátem 1,5 TSI o výkonu 110 kW ve výbavovém stupni Style s automatickou převodovkou DSG. Podle informací ČTK, kterou nezávisle na sobě potvrdili prodejci autorizovaných dealerů značky, může být dodací lhůta Karoqu právě s benzínovou motorizací 1,5 TSI až 12 měsíců.

Nejkratší dodací lhůta na Karoq činí 18 týdnů, kdy je automobilka schopná dodat vůz s naftovým motorem 1,6 TDI nebo 2,0 TDI.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Škoda Karoq

Škoda prodává z 90 procent vozy vyrobené a vybavené přesně podle požadavků jednotlivých zákazníků, tedy na základě individuálních konfigurací. I tak má firma ale k dispozici také skladové vozy, které ale tvoří zhruba jen desetinu prodejů.

„Dodací lhůta je individuální v závislosti na konkrétní konfiguraci vozu a jednotlivých prvků mimořádné výbavy. Konkrétní číslo potvrdit nemohu," řekla mluvčí Škody Auto Kamila Biddle.

Škod avyrábí pro zkrácení čekacích lhůt model Karoq nejenom v závodě Kvasiny, výroba nově probíhá i v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám