Článek
Ve středu jsme vám ukázali auto, které firma Ares Design představila jako nástupce slavného vozu DeTomaso Panthera. [celá zpráva]
Ještě jedno eso v rukávu si ale firma nechala na později. Oznámila totiž, že další model je na spadnutí. Tentokrát to bude vzpomínka na modely jako Ferrari 365 GT4 2+2, 400 nebo 412. Prostě ty staré klasiky s mrkačkami, opravdovými mřížkami na chladiči atd. Zatím jej nazývá Project Pony a základem je Ferrari GTC4Lusso, tedy dnes vyráběné Ferrari s dvanáctiválcem a pohonem všech kol nebo s přeplňovaným osmiválcem a pohonem zadních kol (to z verze GTS4Lusso T).
Jak je vidět, firma umí naskočit na vlnu peněz, které teď automobilovým světem tečou, protože finanční trhy se otřepaly z krize. Prakticky cokoli, co má čtyři kola a má nálepku „originální“, se prodá. Ostatně firma Ares Design je toho příkladem.
Bývalý šéf Lotusu Dany Bahar založil tuhle firmu jako karosárnu, která vlastně staví auta zákazníkům na zakázku. Podívejte se třeba na Ares X-Raid – terénní automobil podivných „korejských“ tvarů, jehož základem je dnes už bývalý Mercedes-Benz G. Níže ještě můžete zhlédnout vůz Bentley Mulsanne, který prošel redukční kúrou dveří a ze sedanu se stalo dlouhé kupé.