Zakázkový McLaren od divize speciálních operací MSO má větší zadní křídlo a střešní „šnorchl” z uhlíkových vláken pro lepší proudění vzduchu (inspirovaný závodním F1 GTR z roku 1997). Střecha, kapota, boční dveře, kryt motoru a přepracovaný zadní nárazník jsou z karbonu.

Nový je rovněž interiér: ten zahrnuje pětibodové bezpečnostní pásy, jejichž červená barva hezky kontrastuje s šedými sedačkami. Nová je středová konzole a mírně byl přepracován středový tunel, jinak je vše při starém.

Použitý osmiválec má zdvihový objem 3,8 litru a dvě turbodmychadla. Největší výkon má hodnotu 419 kW neboli pěkně postaru 570 koní. Největšího výkonu motor dosahuje při 7400 otáčkách, maximum točivého momentu (600 Nm) je dostupných mezi 5000 až 6500 otáčkami.

McLaren MSO X (2018)

McLaren MSO X (2018)

FOTO: McLaren

McLaren MSO X (2018)

McLaren MSO X (2018)

FOTO: McLaren

Zrychlení 0-100 km/h je otázkou pouhých 3,2 sekund, dvoustovku zvládne McLaren 570S Coupé za 9,5 sekundy. Nejvyšší rychlost dosahuje 328 km/h. Výrobcem udávaná spotřeba činí patrně velmi nerealistických 9,2 l/100 km.

Desítku automobilů objednal největším prodejce McLarenu v USA z kalifornského Newport Beach. Prodejní cena zveřejněna nebyla. Všechny už jsou mimochodem vyprodané.

McLaren MSO X (2018)

McLaren MSO X (2018)

FOTO: McLaren