Právě u značky Bugatti se objevil tento problém. Upínací bod mezi karoserií a sedačkou modelu Chiron by mohl být nedostatečně přivařen. A tak musí všechny vozy na kontrolu. Jenže Bugatti Chiron je nejdražší auto světa a společně s jeho nákupem si zákazníci pořídili i speciální servis. Díky této svolávací akci nyní víme, jak takový servis vypadá.

Bugatti, které chybu přiznalo, uklidňuje zákazníky, že problém může nastat u pouhého jednoho procenta vozů. Vzhledem k tomu, že jich bylo prodáno 42, tak je tu pravděpodobnost, že všechna auta budou v pořádku, protože chyba by se mohla vyskytnout u méně než jednoho vozu.

Každopádně už nyní byli všichni zákazníci kontaktováni. Značka se s nimi dohodla na příletu speciálního technika v jimi stanovenou dobu. Tento technik přijde velmi slušně oblečen (asi bychom ho považovali za návštěvníka koncertu filharmonie), zdvořile zkontroluje chycení sedačky, a pokud najde problém, domluví se s majitelem na bezpečném převozu ve speciálním kontejneru do továrny Bugatti. Tam bude problém vyřešen a majitel pravděpodobně získá jistou kompenzaci jako omluvu.

Vůz pak bude opět vrácen na své původní místo.