Tak předně – to původní auto má vidlicový dvanáctiválec s dvojitým přeplňováním o objemu šest litrů. Na jeho konstrukci a naladění se podílela divize AMG. Ve výsledku naladila agregát na charakteristiky 390 kW (530 koní) při 4900–5300 ot./min a 830 Nm při 1900–4000 ot./min. Asi jen málokoho by napadlo, že auto potřebuje víc výkonu. Koho to ale vždycky napadne, je Brabus. Ano, ten Brabus, který si mnoho let trhá rekordy tu s nejrychlejším kombíkem světa, tu s nejrychlejším kabrioletem…

Brabus Rocket 900

Brabus Rocket 900

FOTO: Brabus

Brabus Rocket 900

Brabus Rocket 900

FOTO: Brabus

Brabus tak vzal tohle nej auto a udělal z něj ještě lepší. Vždyť objem motoru zvýšil ze šesti na 6,3 l. Jde zčásti o převrtání, zčásti o změnu zdvihu novou kovanou kolkovou hřídelí. Kované jsou i písty, ojnice. Upraveny byly vačky, rozvody, vyměněna turbodmychadla. Sání teď je z uhlíkového kompozitu a má vstup na místě, kde je chladnější vzduch. Výsledkem je extrémních 900 koní (662 kW) a 1500 Nm!

Brabus Rocket 900

Brabus Rocket 900

FOTO: Brabus

S luxusním sedanem Brabus Rocket 900, který má pohotovostní hmotnost 2,8 tuny, tak je možné jet rychlostí 350 km/h a zrychlit na stovku za 3,7 sekundy. Samozřejmě že k tomu byly uzpůsobeny i další komponenty, například podvozek na magneticky ovládaných tlumičích byl snížen o 25 milimetrů.

Nový je i přední nárazník, maska chladiče, nová jsou kovaná kola o průměru 21 nebo 22 palců. Interiér je obšitý buď luxusní kůží, nebo alcantarou, může tu být místo původního dřeva originál karbonové obložení a pro příznivce práce při cestách je tu integrovaný Microsoft Surface tablet.

Brabus Rocket 900

Brabus Rocket 900

FOTO: Brabus

Brabus Rocket 900

Brabus Rocket 900

FOTO: Brabus

Jestliže původní auto stálo přes pět miliónů korun, tady si připravte alespoň dvojnásobek.