První pick-up Renaultu vychází z Nissanu Navara, ostatně vyrábí se ve Španělsku přímo v továrně japonské automobilky. Popisovaný pick-up nemá tuhou zadní nápravu, ale spoléhá na víceprvkové zavěšení a klasický žebřinový rám.

Alaskan, 5,4 metru dlouhý a metr osmdesát vysoký pick-up, má užitečnou hmotnost kolem jedné tuny, za sebou může táhnout až 3,5tunový brzděný přívěs. Kola mají velikost 16 až 18 palců. Na přání může mít Full LED přední světlomety.

Renault Alaskan

Renault Alaskan

FOTO: Renault

V nabídce jsou výhradně čtyřválcové naftové motory, známé z dodávky Master. Jde o 2,3litrové dCi, naladěné na 160 nebo v případě bi-turbo verze na 190 koní. Na výběr je buď šestistupňová přímo řazená převodovka, nebo sedmistupňový automat. Převlečená navara s logem kosočtverce má uzamykatelný diferenciál zadní nápravy.

V Česku se zatím bude prodávat výhradně verze Double Cab (tedy se čtyřmi dveřmi a interiérem pro čtyři cestující) a s pohonem 4x4. Prodejní cenu zatím české zastoupení neuvedlo.

Renault Alaskan

Renault Alaskan

FOTO: Renault