Článek
První pick-up Renaultu vychází z Nissanu Navara, ostatně vyrábí se ve Španělsku přímo v továrně japonské automobilky. Popisovaný pick-up nemá tuhou zadní nápravu, ale spoléhá na víceprvkové zavěšení a klasický žebřinový rám.
Alaskan, 5,4 metru dlouhý a metr osmdesát vysoký pick-up, má užitečnou hmotnost kolem jedné tuny, za sebou může táhnout až 3,5tunový brzděný přívěs. Kola mají velikost 16 až 18 palců. Na přání může mít Full LED přední světlomety.
V nabídce jsou výhradně čtyřválcové naftové motory, známé z dodávky Master. Jde o 2,3litrové dCi, naladěné na 160 nebo v případě bi-turbo verze na 190 koní. Na výběr je buď šestistupňová přímo řazená převodovka, nebo sedmistupňový automat. Převlečená navara s logem kosočtverce má uzamykatelný diferenciál zadní nápravy.
V Česku se zatím bude prodávat výhradně verze Double Cab (tedy se čtyřmi dveřmi a interiérem pro čtyři cestující) a s pohonem 4x4. Prodejní cenu zatím české zastoupení neuvedlo.