Dvacetipalcová kola, červený lak karoserie i výraznější přední a zadní partie. Asi nebudeme jediní, komu se nové GSi kombi na první pohled líbí. V nabídce jsou dvě motorizace: vznětový čtyřválec 2.0 BiTurbo s výkonem 154 kW (210 k) a točivým momentem 480 Nm. Zážehový motor 2.0 Turbo pak nabídne 191 kW (260 k) a maximálními 400 Nm točivého momentu.

Hodnoty to vůbec nejsou špatné, třebaže u minulé generace nabízel Opel pod označením OPC v insignii šestiválec naladěný na 325 k (239 kW) a 435 Nm. [celá zpráva]

Naftová verze zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,9 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 231 km/h. To benzínový agregát je dle předpokladů rychlejší: stovku dá za 7,5 sekundy a jede až 245 km/h.

Opel Insignia GSi Sports Tourer (2017)

Opel Insignia GSi Sports Tourer (2017)

FOTO: Opel

Opel Insignia GSi Sports Tourer (2017)

Opel Insignia GSi Sports Tourer (2017)

FOTO: Opel

Jinak nastavený podvozek, jenom s automatem

Proti standardním verzím má tato insignie kratší pružiny a jinak nastavené tlumiče, světlá výška je nižší o 10 mm. Poháněná jsou všechna čtyři kola, na zadní se pak točivý moment aktivně rozděluje podle aktuální trakce (funkce Torque vectoring). Převodovka je výhradně automatická a nabídne osm rychlostních stupňů.

O zpomalování se starají brzdy Brembo se čtyřpístkovými brzdiči, vpředu na kotoučích o průměru 345 mm. Dvacetipalcová kola obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S.

Cena ani datum uvedení na trh zatím nebylo oznámeno. Ve světové premiéře se popisovaný model ukáže na frankfurtském autosalonu.

Opel Insignia GSi Sports Tourer (2017)

Opel Insignia GSi Sports Tourer (2017)

FOTO: Opel