Chiron na zdejším polygonu předvedl celkem tři zrychlení a ani při jednom nedosáhl maximální rychlosti 420 km/h. Bugatti uvádí zrychlení 0–100 km/h za 2,4 sekundy, 0–200 km/h za 6,1 s a 0–300 km/h za 13,1 sekundy. Mohutné zrychlení je vidět na videu zveřejněném samotnou automobilkou.

Jenom je škoda, že Bugatti neukázalo, jak chiron zrychluje z klidu až na maximálních 420 km/h (elektronicky omezených, teoreticky se udává nejvyšší rychlost těžko uvěřitelných 450–460 km/h). Automobil to umí a zdejší okruh to bezpečně umožňuje.

Jen pro připomenutí: šestnáctiválec s umístěním válců do W, objem osm litrů, čtyři turbodmychadla. Výkon 1500 koní (1103 kW) při 6700 ot./min., točivý moment 1600 Nm při 2000–6000 ot./min. Přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku se přenáší tohle šílené stádo na všechna kola.