Extravagantně pojaté sportovní kupé LC je automobilkou označováno jako 2+2místné. Na délku měří obřích 4760 mm a nabízí rozvor náprav 2870 mm. Standardem jsou dvacetipalcová litá kola, za příplatek můžete mít o palec větší kovaná. Použity byly pneumatiky Michelin Sport; vpředu o rozměrech 245/40, vzadu 275/35.

Na výběr je 11 barev karoserie a na asijskou automobilku nebývale velké množství výbavových stupňů - šest (ale popravdě, příliš se od sebe neliší). Verze Sport mají standardně karbonovou střechu, výsuvný spoiler je ale vyhrazen výhradně provedení Sport+.

Lexus LC

Lexus LC

FOTO: Lexus

Lexus LC 500 (2015)

Lexus LC 500 (2015)

FOTO: Lexus

Model LC lze objednat se standardním spalovacím motorem, pětilitrovým osmiválcem, který produkuje 477 koňských sil (354 KW) při 7100 otáčkách. Za stejné peníze - 2 790 000 korun - ale můžete mít i hybridní provedení. To spoléhá na 3,5litrový šestiválec a elektromotor - souhrnný výkon činí 360 koní (264 kW). První vozy ale do Česka reálně dorazí až v září.

Osmiválec zvládne 0-100 km/h za 4,7 sekundy, hybridní provedení je o tři desetiny pomalejší. K přenosu výkonu na zadní kola slouží nově vyvinutá desetistupňová automatická převodovka.

Lexus LC 500 (2015)

Lexus LC 500 (2015)

FOTO: Lexus

Kromě kupé jde do prodeje i luxusní sedan 

Lexus LS se začne prodávat až koncem letošního roku a první zákazníci by se měli dočkat v lednu 2018. Prodejní ceny zatím nebyly zveřejněny, očekávejte ale sumu kolem tří miliónů korun, za kolik se prodává i stávající generace této vlajkové lodi Lexuxu.

Nový model stojí na prodloužené platformě GA-L, kterou už firma používá u kupé LC. Jenže tady na ní sedí ohromný vůz s délkou 5235 mm, šířkou 1900 mm a výškou jen 1450 mm. Rozvor je ohromných 3125 mm. Auto dostalo mnohé novinky v oblasti technologie konstrukce karoserie, takže je o devadesát kilogramů lehčí než předchůdce. Více najdete v našem původním článku. [celá zpráva]

Lexus LS

Lexus LS

FOTO: Lexus