Článek
Čtyřválec pro F-Type má zdvihový objem dva litry a je přeplňovaný dvoukomorovým turbodmychadlem. Vstřikovače pracují s vysokým tlakem 200 barů, kompresní poměr činí pro zážehové motory ničím výjimečných 9,5 : 1.
Výkon je roven hodnotě 300 koní (220 kW) při 5500 otáčkách. Točivý moment vrcholí na hodnotě 400 Nm a dostupný mezi 1500 a 4500 otáčkami. Motor je dostupný výhradně s osmistupňovou převodovkou Quickshift, u šestiválce lze alternativně zvolit i přímo řazenou převodovku.
Disciplínu 0–100 km/h zvládne čtyřválcový F-Type za 5,7 sekundy (platí pro kupé i roadster), maximální rychlost se ale dle firemní dokumentace nepochopitelně zastaví na hodnotě 249 km/h.
Kupé váží 1525 kg, roadster je o pouhých 20 kilogramů těžší. Kompresorem přeplňovaný šestiválec ale o mnoho těžší není, konkrétně o 42 kilogramů. Má však tabulkově (na to slovo klademe důraz) vyšší spotřebu o 18 procent. Čtyřválec má v kolonce „kombinovaná spotřeba paliva” zapsanou hodnotu 7,2 l/100 km.
Čtyřválcový F-Type se začne prodávat letos v létě. Stanovena je už i česká prodejní cena – 1 562 715 korun, což je o 248 tisíc méně, než kolik dáte za šestiválcové provedení o výkonu 340 koní.