Chcete-li dostat veterána tam, kde je dnes tohle Porsche, tam je třeba každý díl demontovat, zkontrolovat, přeměřit, upravit, zrestaurovat a znova nainstalovat. A to do posledního šroubku. Někde to není možné opravit, a tak je třeba hledat co nejautentičtější náhrady.

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

FOTO: Porsche

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

FOTO: Porsche

Stejně tak to bylo u daného vozu, který se dostal do péče těch největších odborníků na Porsche. Po kompletní rekonstrukci čítal tachometr nula mil. Jediné změny proti originálu se odehrály uvnitř vozu. Porsche sem nainstalovalo své digitální retro rádio a navigační systém (ale to až na přání zákazníka). Jinak je všechno komplet, jako by vyjelo zrovna z továrny.

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

FOTO: Porsche

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

FOTO: Porsche

Vůz byl prodán v Porsche Brooklands soukromému majiteli. Ten dostal nejen samotné auto, ale také kompletní historii renovace. Ve speciální knize je zaznamenán každý krok oprav a úprav.

A nyní bude auto zase na prodej. Podle informací z aukčního webu se jedná o nejlepší targu na světě. Očekává se, že cena by se mohla vyšplhat až na 2,6 miliónů korun.

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

1988 Porsche 911 Targa 3,2 l

FOTO: Porsche