Roadster pochopitelně vychází z verze kupé. Třívrstvá, elektricky ovládaná střecha je plátěná; na výběr jsou tři barevná provedení - černá, červená a světle žlutá. Stažení zabere zhruba 11 sekund a je možné až do rychlosti 50 km/h. Základem jsou devatenáctipalcová nebo dvacetipalcová kola.

O pohon zadních kol se stará čtyřlitrový osmiválec dopovaný dvěma turbodmychadly. Motor je spojen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Mercedes-AMG GT C Roadster (2016)

Mercedes-AMG GT C Roadster (2016)

FOTO: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG GT C Roadster (2016)

Mercedes-AMG GT C Roadster (2016)

FOTO: Mercedes-AMG

Základní motor má největší výkon 350 kW (476 k) a 630 Nm. Zrychlení 0-100 km/h je otázkou čtyř sekund a vozidlo jede rychlostí až 302 km/h. Silnější provedení pak žene vpřed 557 koní (410 kW) a 680 Nm. Stovku dá za 3,7 s a jede 317 km/h.

Mercedes-AMG GT C Roadster (2016)

Mercedes-AMG GT C Roadster (2016)

FOTO: Mercedes-AMG

Více bude zřejmé na pařížském autosalonu, kde má tento model premiéru. Pro připomenutí, jak jezdí verze kupé, odkazujeme na náš test (včetně videa). Základní verze stojí v Česku 3,2 miliónu, silnější pak bezmála 3,8 miliónu korun. [celá zpráva]

Video

Zrychlení 0-286 km/h v Mercedesu-AMG GT

Zdroj: Novinky.cz