Jmenuje se Emperor. Jádro je opravdu nejluxusnější a nejvýkonnější Mercedes. A navíc ještě posílený od firmy Brabus (zde jde o nej úpravu Rocket 900), kdy vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l bi-turbo dokáže limuzínu katapultovat na stovku za 3,7 sekundy.

Scaldarsi Emperor I

Scaldarsi Emperor I

FOTO: Scaldarsi Motors

Ale to, co je navrchu, je zcela jiná sorta. Střední část zůstala stejná, ale příď je zcela nová, stejně jako blatníky, kus zádě a velká část interiéru. A všechno je děláno na ten největší efekt. Všechno musí být větší, než mají konkurenti. Takže Audi se svou gigantickou mřížkou chladiče se téhle rovnat nemůže.

Gigantická kola s ohromným figurálním tématem uprostřed (je to značka firmy a ještě mnohokrát se s tímto znakem lze setkat), kapota vyboulená směrem vzhůru, protože ta přece musí být z místa řidiče vidět. Další a další věci, které u správného auta nesmí chybět, takže tady jsou aplikovány, zvětšeny a vystavovány na odiv. Vše je pak pokryto perfektním chromem, nebo dokonce růžovým zlatem.

Scaldarsi Emperor I

Scaldarsi Emperor I

FOTO: Scaldarsi Motors

To se projevuje i v interiéru. Přístrojovka je sice klasická z mercedesu, ale třeba dýhování lze vybírat ze 78 druhů pravých dřev, kůže na sedadla nedobrovolně daruje 24 druhů zvířat a všude je opět růžové zlato, figurální motiv značky doplňky nejvyšší třídy. Když skleničky, tak jedině z křišťálu s (jak jinak než) bílým zlatem, když lednice, tak jedině na dvě lahve šampaňského a ne jen na jednu.

Scaldarsi Emperor I

Scaldarsi Emperor I

FOTO: Scaldarsi Motors

Zákazníci, kteří se rozhodnou od firmy jeden vůz pořídit, si musí připravit nejméně v přepočtu 36 miliónů korun. Ovšem klientela bude omezená. Bude vyrobeno pouze deset kusů. Na koho se nedostane, ten bude moct počkat na další vozy Emperor II (Mercedes-AMG S65 Coupe), Emperor III (Bentley Bentayga), Emperor IV (Mercedes-AMG G65) a v neposlední řadě Emperor V (Bugatti Chiron).