Centenario oslavuje sto let od narození zakladatele automobilky Ferruccia Lamborghiniho. Na designu a technice modelu Huracan (s některými, zejména aerodynamickými prvky karoserie notně upravenými) je použit dvanáctiválec z aventadoru. Další významnou změnou je výrazné využití karbonu, z tohoto drahého materiálu je vyrobena kompletně celá karoserie.

Okruh Nardò
Okruh Nardò v jižní části Itálie zabírá 700 hektarů a nachází se na něm mj. 6,2 km dlouhý okruh a hlavně 12,5 km dlouhý ovál, kde se často testovala maximální rychlost nejrůznějších automobilů. Na okruhu nechybějí ani další tratě s různorodým povrchem a offroadová trať, jde tedy o komplexní testovací centrum. Díky mírnému klimatu je zde možno testovat celoročně.

Za sedadly pracuje velký vidlicový dvanáctiválec z Lamborghini Aventador. Tady je naladěný na 566 kW (770 koní). Tak velká porce výkonu se samozřejmě musí přenášet na všechna kola. Auto zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,8 s, třístovkou letí za 23,5 s a maximálka je na 350 km/h. O dokonalosti kotoučových brzd vypovídá především to, že ze stovky zastaví auto na třiceti metrech a ze 300 km/h na 290 metrech.

Ti, kteří si auto už koupili, za něj zaplatili minimálně 1,75 miliónu eur, tedy asi 47 miliónů korun. Vyrobeno bylo jen 40 kusů a všechny už mají svého majitele.