Hlavní obsah

Renault začal prodávat omlazené clio, včetně verze kombi a R.S.

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Renault po čtyřech letech omladil model clio v obou nabízených karosářských variantách - hatchback a kombi. Občerstvení se dočkala i sportovní verze R.S., která se prodává ve dvou výkonově mírně odlišných verzích.

Foto: Renault

Renault Clio - facelift 2016

Článek

Změny na vnějším vzhledu jsou decentní, ve stylu nového méganu či espacu a kadjaru. Nové clio má upravenou masku chladiče a nová světla s diodami pro denní svícení nebo za příplatek dokonce kompletně diodové přední i zadní světlomety (LED Pure Vision). V nabídce jsou čtyři nové metalické laky.

V motorovém prostoru jsou dvě novinky. Jde o silnější turbodiesel 1.5 dCi s výkonem 81 kW (110 koní) a čtyřválec 1.2 TCe (87 kW/120k), který dosud šel kombinovat pouze s dvouspojkovou převodovkou EDC. Nyní už se objeví i se šestistupňovým manuálem.

Mimochodem: výhradně s touto nejvýkonnější motorizací je možné spárovat automat, všechny ostatní verze mají pěti- nebo šestistupňové manuály.

Foto: Renault

Renault Clio (2016)

Osm motorizací plus devátá a desátá pro R.S.

V nabídce je celkem osm motorizací, pro hatchback i kombi je nabídka totožná. Základem je čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 75 koní spojená s pětistupňovou manuální převodovkou. V karosářské variantě hatchback stojí 234 900 korun, kombi je o pouhých 15 tisíc korun dražší. Renault nabízí oba modely se čtyřmi výbavovými stupni, první kusy k českým dealerům dorazí v polovině září.

Foto: Renault

Renault Clio facelift

Hatchback je dlouhý 4062 mm (kombi 4267 mm), šířka je u obou verzí stejná (1945 mm), výška se nepatrně liší - 1448 (hatchback), respektive 1445 mm (kombi). Rozvor náprav je stejný - 2589 mm. Zavazadelník nabízí 300 l, respektive 443 litrů u kombi.

A aby to bylo kompletní, revizí prošla i sportovně laděná verze Clio R.S. Ta má stejné rozměry jako hatchback, pod kapotou se pak nachází přeplňovaná šestnáctistovka naladěná na 147 kW (200 k), respektive 162 kW (220 k).

Foto: Renault

Renault Clio R.S. (2016)

Obě verze mají 260 Nm točivého momentu, silnější verze pak díky overboostu krátkodobě nabídne až 280 Nm. Bohužel motor je spojen výhradně s dvouspojkovým automatem, manuální skříň již v nabídce není. Ceny začínají na částce 584 900 korun, respektive 639 900 korun za výkonnější provedení.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Renault Clio

Foto: Renault

Renault Clio (2016)

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám