Karosářské provedení targa je jakýmsi hybridem mezi kupé a roadsterem (kabrioletem). Na rozdíl od kupé má targa odnímatelnou střechu. Mazda tedy využívá stejnou karosářskou verzi, kterou založilo Porsche a které nabízí o dost dražší 911 Targu.

Po stisknutí tlačítka se plechová střecha schová do zavazadlového prostoru (mrzkých 130 litrů). Trvá to dvanáct sekund. Rozdíl proti roadsteru je v tom, že na karoserii jsou dva masivní zadní oblouky. Střecha také není plátěná, jako u Mazdy MX-5 roadsteru a není třeba ji složit či natáhnout manuálně.

Mazda MX-5 RF (2016)

Mazda MX-5 RF (2016)

FOTO: Mazda

Panel střechy může být černý, případně v barvě karoserie. Kolik kilogramů proti plátěné střeše přidává elektrické stahování a plechová střecha, japonská automobilka zatím neuvedla.

Na americkém trhu bude k dispozici MX-5 RF s dvoulitrovým motorem (157 k) a šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. Ceny zatím nejsou k dispozici, aktuální generace MX-5 stojí v Česku od 629 900 korun.

Mazda MX-5 RF (2016)

Mazda MX-5 RF (2016)

FOTO: Mazda