Verze na stlačený zemní plyn vychází z aktuálního modelu A4 kombi, použita byla turbodmychadlem přeplňovaná benzínová jednotka 2.0 TFSI. Upravený motor poskytuje největší výkon 125 kW (170 k) a nejvyšší točivý moment 270 Nm (k dispozici od 1650 otáček). Motor má pro provoz na CNG upravené písty a ventily.

V kombinovaném režimu spotřebuje plynové Audi A4 Avant 3,6 kilogramů CNG na sto ujetých kilometrů. To dává teoretický dojezd kolem 500 kilometrů (nádrž pojme 19 kg CNG), dalších skoro 500 km můžete ujet na klasický benzín (s kombinovanou spotřebou 5,5 l na sto). Plnicí hrdla nádrží na zemní plyn a benzín jsou umístěna pod společným víčkem.

Cena zatím nebyla oznámena, zástupci Audi uvádějí, že tento model na trh přijde až koncem příštího roku. Proč Audi zveřejňuje informaci o chystaném modelu rok a čtvrt před plánovaným zahájením prodeje, netušíme, možná jen chce uprostřed stále probíhající dieselové bouře o trochu vylepšit „zelenou” image koncernu Volkswagen.