Není překvapením, že mezi nejvíce nabízenými i hledanými auty dominují škodovky. Z dat inzertního serveru Sauto.cz vyplývá, že mladoboleslavské vozy zaujímají téměř čtvrtinový podíl mezi všemi nabízenými značkami.

Nejvíce inzerátů připadá na octavie (mezi škodovkami 43 procent), třetina pak na fabie. Pomyslnou bronzovou medaili by získal superb (8 procent inzerátů).

Druhou nejčastěji nabízenou značkou je Volkswagen. A opět není překvapující, že mezi nejčastěji nabízená auta patří golf (24) či passat (23 procent nabídek).

Jaká další lidé na internetu hledají? „Vozy BMW jsou populárnější než rozšířenější a častěji nabízené Fordy,” uvedl manažer Sauto.cz František Prošek.

Lidé hledají černé vozy, většina nabídek je šedivých

Barevná škála, která se nám při výběru auta nabízí, je velmi konzervativní – 17 procent aut je šedých, 16 % modrých, 15 % bílých či černých a 14 % stříbrných.

Nejpopulárnější je černá - tu lidé hledají ve 40 procentech případů, ovšem nabízená auta ji mají jen ve zmíněných 15 procentech.

Mezi „povinný” prvek výbavy patří klimatizace, v nabídce ji má 96 procent nabízených vozidel.