Nový model je s délkou 4035 mm o tři a půl centimetru delší než první generace.  Prostor pro cestující vzadu se zvětšil díky nárůstu rozvoru náprav o 45 mm. Zavazadlový prostor nabídne nadprůměrných 326 litrů.

Design nové i20 byl navržený v Evropském designérském středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu. Šestiúhelníková maska chladiče je známa i z jiných modelů korejské automobilky, zajímavostí je leskle černý střešní sloupek C (zatím není zřejmé, zda půjde o standardní výbavu všech verzí), který podle Hyundai vyvolává dojem vznášející se linie střechy. Protáhlými předními světlomety nová i20 trochu připomíná o třídu větší Peugeot 308.

Hyundai i20 (2014)

Hyundai i20 (2014)

FOTO: Hyundai

K použité technice zatím Hyundai nic bližšího nesdělil, na více informací si tak musíme počkat do druhého října, kdy v Paříži na tamním autosalonu proběhne světová premiéra.