Nová verze by se měla představit zkraje příštího roku. Podle spekulací by měla novinka jezdit pouze na okruzích a nikoliv v běžném provozu. Vyrobit by se mělo pouhých 30 kusů, všechny se zvýšeným výkonem na 782 kW neboli hezky postaru na 1063 koní.

O pohon standardního LaFerrari za 35 miliónů korun se stará dvanáctiválec s objemem 6262 ccm, má výkon 800 koní při 9250 otáčkách, točivý moment má hodnotu 700 Nm (při 6750 ot/min). Další sílu motoru dodává elektromotor s výkonem 120 kW (163 k), výsledkem je 963 koní.

Stovku pod tři sekundy už u standardu

Výkon se přenáší na zadní kola, hodnoty zrychlení jen těžko hledají konkurenci – 0–100 km/h dle slov italské automobilky „pod tři sekundy“, 0–200 km/h je otázkou sedmi a 0–300 km/h patnácti sekund. V rozletu auto zbrzdí rychlost 350 km/h. Převodovka je automatická, sedmistupňová.

V Česku budou celkem tři LaFerrari. [celá zpráva]