Dvoumístné LaFerrari si už dnes nové nekoupíte, všech 499 kusů má již svého majitele, jakkoliv se cena 30 miliónů korun zdá být astronomická. Na příští rok se chystá otevřená verze, která bude mít stejnou techniku jako výchozí model.

Podle informací časopisu Automobile se vyrobí nejvýše 50 kusů roadsteru a jeho cena má být proti uzavřené verzi dvojnásobná. Za 60 miliónů korun tak půjde o nejdražší roadster světa. Klidně bychom se ale vsadili, že se po padesáti kusech okamžitě zapráší.

Celkem 963 koní, stovka pod tři sekundy

Technické parametry LaFerrari, o němž třeba britské Evo napsalo, že jde o „nejzajímavější auto světa”, berou dech.

Dvanáctiválec s objemem 6262 ccm má výkon 800 koní při 9250 otáčkách, točivý moment má hodnotu 700 Nm (při 6750 ot./min.). Další sílu motoru dodává elektromotor s výkonem 120 kW (163 k), výsledkem je 963 koní.

Výkon se přenáší na zadní kola, hodnoty zrychlení jen těžko hledají konkurenci – 0–100 km/h dle slov italské automobilky „pod tři sekundy“, 0–200 km/h je otázkou sedmi a 0–300 km/h patnácti sekund. V rozletu auto zbrzdí rychlost 350 km/h. Převodovka je automatická, sedmistupňová.