Současná Mazda2 se nabízí výhradně s benzínovými motory. Ostatně u takto malého auta, u kterého se nepředpokládají dlouhé dálniční přesuny, to zase až tak nevadí. Nová, připravovaná generace nicméně dostane nový 1,5litrový (1497 ccm, vrtání 76 mm, zdvih 82,5 mm). Popisovaný motor s nízkým kompresním poměrem 14,8:1 je přeplňovaný turbodmychadlem s proměnnou geometrií lopatek a využívá čtyři válce. Rozvod je šestnáctiventilový (DOHC).

Nový maloobjemový turbodiesel splňující emisní normu Euro 6 bude mít největší výkon 77 kW (105 k), kterých motor dosahuje při 4000 otáčkách. Točivý moment bude s hodnotou 250 Nm vrcholit mezi 1500 až 2500 otáčkami. Spotřeba paliva činí dle výrobce 3,4 l na 100 ujetých kilometrů, nejvyšší rychlost a zrychlení 0–100 km/h v tiskových podkladech uvedeny nebyly.

Nová Mazda2 se ukáže ještě letos, prodej bude nejprve zahájen v domovském Japonsku.