Článek
Změny proti standardní pandě 4x4 jsou patrné na první pohled. Vpředu je vidět nový, o dost výraznější, děrovaný nárazník s úzkými mlhovkami. Větší jsou i blatníky, které ukrývají patnáctipalcová kola. Také vzadu našla místo imitace hliníku na pozměněném nárazníku. Na bocích pandy jsou ozdobné nápisy „Cross”.
V nabídce jsou dva motory: buď turbodiesel 1,3 MultiJet II (90 koní) nebo benzínový dvouválec 0,9 TwinAir o výkonu 80 koní. Standardně jsou poháněná přední kola, stisknutím tlačítka lze zapnout pohon všech čtyř kol.
Proti standardní verzi se zvýšila světlá výška (přesné číslo ale chybí) a lepší jsou i přejezdové, respektive nájezdové úhly. Ostatně už základní panda 4x4 svede v terénu díky své nízké hmotnosti až nečekané kousky, verze Cross bude ještě o pár krůčků dále.
Nový model se ve světové premiéře ukáže na ženevském autosalonu, kde bude upřesněno datum zahájení prodeje i samotné ceny.