Nástupce modelu 107, který se v TPCA vyrábí spolu s dalšími minivozy Toyotou Aygo a Citroënem C1 od roku 2005, si odbude světovou premiéru na ženevském autosalonu na začátku března. Podle Venturiniho bude mít nápaditější interiér než jeho předchůdce.

Objevit by se mohla i verze s otevřenou střechou. Naopak s elektromobilem se spíše nepočítá.

Peugeot bude novou 108 uvádět na jednotlivé trhy postupně. Přednost asi dostanou klíčová odbytiště v západní a jižní Evropě. Na nové modely se kolínský závod připravil již loni na podzim. Automobilka do nových technologií investovala stovky miliónů korun.

České zastoupení značky loni zvýšilo prodej osobních a lehkých užitkových aut o 13 procent na 8884 vozů, z toho bylo 7252 osobních aut, což je pětiprocentní tržní podíl. Ten si chce letos udržet.