„Chceme, aby mohli lidé tyto vozy nezaujatě porovnat. Při srovnatelné výbavě je náš model i o více než 100 tisíc korun levnější,“ řekl Právu Marek Trešl z Hyundai Motor Czech.

Hyundai podle jeho slov již v základní výbavě nabízí například tempomat, ovládání na volantu nebo LED denní svícení. „Hyundai nabízí místo standardní dvouleté záruky pětiletou, bez omezení najetých kilometrů,“ dodal.

Akce potrvá do konce září, poté chce firma hodnocení návštěvníků vyhodnotit. „Naším cílem je stát se v horizontu několika let nejoblíbenější značkou u nás,“ dodal Trešl.

Propagační akce probíhá v režii českého zastoupení korejské značky. Tato obchodní strategie je na českém trhu uplatňována poprvé.

„Překvapuje nás nadšení pro věc a rychlost, s jakou české zastoupení korejské automobilky dokázalo najít prostor pro prezentaci našich vozů,“ říká s nadsázkou Vítězslav Pelc z tiskového oddělení Škoda Auto.

Zejména časová tíseň však podle Pelce stojí za některými nedostatky. „Drobným zaváháním je neschopnost zajistit vozy Škoda v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Návštěvníci autosalonů tak můžou být ochuzeni o nejnovější trendy v oblasti techniky a výbav, které nabízíme. Na druhou stranu mohou alespoň nerušeně ocenit nabídku místa pro posádku a zavazadla nebo praktické detaily, kterými Octavia a Rapid vynikají,“ dodal Pelc.