Prodej vozů BMW se v červenci zvýšil o 13,5 procenta na 128 594, zatímco prodej vozů Audi stoupl o 9,8 procenta na 131 300. Od začátku roku ale BMW nad Audi vede o zhruba 21 000 vozů. Náskok značky se však mírně snížil, za šest měsíců činil 24 000 vozů.

Trojkou na trhu luxusních vozů je Mercedes-Benz, který patří do skupiny Daimler. Náskok BMW nad Mercedesem od počátku roku činí 122 000 vozů. Audi sesadila Mercedes z pozice dvojky v roce 2011, obě automobilky si ale daly cíl překonat do konce desetiletí v prodeji BMW.

Analytici upozorňují, že boj na trhu s luxusními vozy přiostřuje. Rozdíl v prodeji automobilek je malý a šance má podle agentury Reuters nadále i Mercedes, který chystá řadu nových modelů. Audi sice v prodeji aut zaostává za BMW, podařilo se mu ale předstihnout BMW v ziskovosti. Audi je nejziskovější značkou Volkswagenu a ve druhém čtvrtletí automobilka přispěla k zisku celé skupiny asi 40 procenty. Zisk činil 3,43 miliardy eur (asi 88,6 miliardy korun).