O pohon se bude starat uprostřed umístěný osmiválec se zdvihovým objemem 3,8 litru, přeplňovaný dvojicí turbodmychadel (stejný motor je i v méně výkonném MP4-12C). V P1 bude výkon spalovacího motoru 737 koní při 7500 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 720 Nm a tohoto maxima dosahuje při 4000 otáčkách. Dalších 179 koní a 260 Nm přidává elektromotor, celkový výkon je tak 916 koňských sil.

Přenos výkonu má na starost sedmistupňová dvouspojková převodovka, všechen točivý moment putuje na zadní kola. P1 dovede jet i v čistě elektrickém režimu, 96 kilogramů vážící baterie mu dávají „šťávu“ na pouhých 10 kilometrů.

McLaren P1 (2012, koncept)

McLaren P1 (2012, koncept)

FOTO: McLaren

McLaren P1 (2013)

McLaren P1 (2013)

FOTO: McLaren

P1 by měl podle spekulací na stovku zrychlit za 2,8 sekund, nejvyšší rychlost by podle neoficiálních informací mohla být 384 km/h. Ve většině parametrů tak překoná ikonický model F1, který McLaren přestal vyrábět v roce 1998 (V12, 626 k, 3,6 s a 386 km/h). Jaká bude spotřeba paliva, zatím veřejnosti nebylo sděleno.

McLaren P1 (2013)

McLaren P1 (2013)

FOTO: McLaren

McLaren potvrdil výrobu 500 kusů modelu P1. Prodejní cenu zatím neoznámil, mluví se o částce kolem 25 miliónů korun. Světová premiéra proběhne už příští měsíc na ženevském autosalonu.

McLaren P1 (2013)

McLaren P1 (2013)

FOTO: McLaren