Článek
Mezi hlavní designové změny proti předchůdci z roku 2008, který měl ještě v názvu slovo Continental, patří využití LED technologie, odlišné tvarování světel, jinak skloněná mřížka chladiče (ve spodní části s větším vstupem vzduchu) a jiné nárazníky. Mírnou změnou prošla i zpětná zrcátka.
Kola mají rozměr od devatenácti do jednadvaceti palců. Co není na první pohled vidět, je úspora 50 kilogramů hmotnosti (díky využití hliníku) a větší torzní tuhost karoserie.
Uvnitř se změnilo mnohé, kůže je měkčí, nové jsou i použité druhy pravého dřeva. Informační systém zobrazuje údaje na osmipalcovém displeji. Zajímavou novinkou je tzv. Touch Screen Remote, prostřednictvím kterého cestující na zadních sedadlech ovládají klimatizaci a zábavní či komfortní prvky.
V nabídce budou dvě motorizace: základem je dvakrát přeplňovaný osmiválec s výkonem 507 koní. Zajímavější motorizací je šestilitrový dvanáctiválec s výkonem 625 koní (460 kW) a 800 Nm. Dvanáctiválec přenáší výkon na všechna čtyři kola prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky ZF.
Zrychlit na 100 km/h lze s tímto modelem za 4,6 sekund, nejvyšší rychlost činí 322 km/h, nejvíce v historii sériových modelů od Bentley. V kombinovaném režimu činí spotřeba 14,7 l na sto ujetých kilometrů.