Článek
Omlazený equus působí díky absenci chromu dospěleji, nová je i nabídka litých kol. Modifikací prošla i vnější zpětná zrcátka, zadní svítilny využívají LED technologii. Další změny se odehrály v interiéru: nová je středová konzola s analogovými hodinami.
Nový volič převodovky se velmi nápadně podobá pákám ze současných BMW. Novinkou je technologie sledující mrtvý úhel a head-up displej, který promítá na čelní sklo aktuální rychlost a informace o navigačním systému.
Nabídka výhradně benzínových motorizací se nezměnila, k mání je 3,8litrový šestiválec s výkonem 334 koní a 395 Nm točivého momentu. Nechybí ani pětilitrový osmiválec s výkonem 416 koní a 510 Nm točivého momentu. Výkon se přenáší na kola zadní nápravy.
Nový Hyundai Equus se stejně jako předchůdce na českém, respektive evropském trhu prodávat nebude.