Omlazený equus působí díky absenci chromu dospěleji, nová je i nabídka litých kol. Modifikací prošla i vnější zpětná zrcátka, zadní svítilny využívají LED technologii. Další změny se odehrály v interiéru: nová je středová konzola s analogovými hodinami.

Nový volič převodovky se velmi nápadně podobá pákám ze současných BMW. Novinkou je technologie sledující mrtvý úhel a head-up displej, který promítá na čelní sklo aktuální rychlost a informace o navigačním systému.

Hyundai Equus - verze před faceliftem

Hyundai Equus - verze před faceliftem

FOTO: Hyundai

Hyundai Equus (2013)

Hyundai Equus (2013)

FOTO: Hyundai

Nabídka výhradně benzínových motorizací se nezměnila, k mání je 3,8litrový šestiválec s výkonem 334 koní a 395 Nm točivého momentu. Nechybí ani pětilitrový osmiválec s výkonem 416 koní a 510 Nm točivého momentu. Výkon se přenáší na kola zadní nápravy.

Nový Hyundai Equus se stejně jako předchůdce na českém, respektive evropském trhu prodávat nebude.

Hyundai Equus (2013)

Hyundai Equus (2013)

FOTO: Hyundai