Subaru BRZ a technicky identické dvojče Toyotu GT 86 pohání atmosférický motor s výkonem 200 koní. Na lehké auto (pohotovostní hmotnost 1214 kg) to sice stačí, při jízdě se ale často přistihnete s myšlenkou, že podvozek (i řidič) by zvládnul o dost větší porci výkonu.

Podle zákulisních informací ze Subaru, které jako první přinesl web Automotive News, pracuje japonská automobilka na výkonnějším motoru, který by – kromě jiných modelů – mohl zamířit také pod kapotu kupé BRZ (a dost možná i Toyoty GT 86).

ČTĚTE TAKÉ:
Test Toyoty GT 86: velmi snesitelná lehkost ježdění

Jde o dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikováním paliva, který bude přeplňovaný turbodmychadlem. Jeho výkon má být o 80 koní větší než u atmosférického dvoulitru (tj. 280 koní), točivý moment by měl být na hodnotě 339 Nm (nárůst o 134 Nm). BRZ by se tak svými parametry přiblížilo ikonickému modelu WRX STI. Nový motor pro BRZ by se měl na trh dostat v roce 2014.